مردی با کلاف مبل ال قایق تفریحی برای همسرش ساخت

هر مبل با کیفیتی نیاز به یک کلاف مبل ال خوش ساخت دارد که به آن اجازه دهد شکل و یکپارچگی کلی خود را حفظ کند. کلاف اسکلتی است که تمام قسمت‌های مبل را کنار هم نگه می‌دارد و به همین دلیل استحکام و استحکام فوق‌العاده مهمی است که می‌تواند در برابر استفاده روزمره بدون کاهش راحتی بایستد.

بسیاری از تولیدکنندگان از کامپوزیت‌های فلزی یا چوبی برای کلاف‌ها در طرح‌های معاصر خود استفاده می‌کنند، اما انتخاب صنعتگران سنتی چوب سخت است، ماده‌ای که در طول تاریخ و تا به امروز به خوبی به مبل‌سازان خدمت کرده است.

فریم های فلزی می توانند مستحکم باشند، اما همچنین می توانند با تغییرات فصلی در رطوبت، مستعد اکسید شدن باشند. فریم های کامپوزیت چوبی ارزان تر هستند، اما فاقد استحکام چوب سخت یا فلز هستند.

کلاف مبل

ما معتقدیم که روش‌های سنتی کلاف مبل ال چوبی بهترین انتخاب برای تولید یک قطعه مبلمان با کیفیت بالا است. به طور خاص تر، ما چوب سخت راش را ترجیح می دهیم که به دلیل استحکام و سهولت کار با آن شناخته شده است. به عبارت ساده تر، چوب راش با کیفیت، کلاف بادوام و کلافل اعتماد مبل ها را تضمین می کند.

دلیل اینکه چوب سخت راش برای صنعتگران مبل بسیار مطلوب است، به دلیل کیفیت طبیعی آن است. درخت دارای یک تنه بلند و خم نشدنی با چند شاخه جانبی است که چوبی سخت با دانه‌های مستقیم تولید می‌کند.

این نوع دانه به چوب اجازه می‌دهد تا شکل خود را در طول سال‌ها حفظ کند، زیرا هیچ گونه تغییری در دانه وجود ندارد که بتواند تاب خوردگی یا پیچ خوردگی را تشویق کند. فقدان شاخه های جانبی روی درخت راش همچنین به این معنی است که الوار در طول طول خود دارای استحکام ثابتی است، زیرا گره ها می توانند نقاط ضعف باشند.

در سال‌های اخیر، استفاده از مخلوطی از الوار برای کلاف‌ها برای سازندگان رایج‌تر شده است. این صرفاً یک تمرین صرفه جویی در هزینه است و هیچ مبنایی در طراحی یا ساخت خوب ندارد. در ساکسون، ما همیشه از ریل های جامد راش در ساخت کلاف های خود استفاده می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.