استفاده از کیف سامسونت رمزی در یکی از کشورهای اروپایی مختص به اشراف است

کیف سامسونت رمزی در درجه اول به عنوان یک وسیله حمل برای شخصی عمل می کنند که ابزارهای بهره وری خود را با خود می برد. گاهی اوقات ما بیش از حد خود را بار می کنیم و یک کیف محکم در هنگام حرکت برای روز ضروری است.

کتاب‌ها، لپ‌تاپ یا تبلت، و یک نوت‌بوک همگی در یک کیسه پیام‌رسان معمولی یافت می‌شوند. ظاهری باکلاس دارد، علاوه بر توانایی آن در ناهمواری و سفر در سراسر جهان با صاحبش.

در روستیکو، نمونه‌های برجسته‌ای از هر کدام را داریم. هم وابسته دیپلمات ما و هم کیسه پیام رسان نقشه بردار ریشه در هدفی دارند که هر کدام از آن ناشی می شوند.

کیف

پرونده وابسته دیپلمات با در نظر گرفتن مدیران اجرایی طراحی شده است. حمل ایمن را فراهم می کند و حس کلاسی را اضافه می کند. همچنین اخیراً یک گزینه بند روی شانه اضافه کرده‌ایم تا رفت و آمد به محل کار و بازگشت را آسان‌تر کنیم.

نمای بیرونی چرم درجه یک از ملزومات کار شما محافظت می کند و به مرور زمان ظاهر آن را توسعه می دهد. ظاهر تمیز و قابل ارائه Diplomat به آن اجازه می دهد تا با سایر محصولات چرمی درجه یک ما هماهنگ شود.

با کیف سامسونت رمزیی که برای ماندگاری ساخته شده است، علامت خود را بگذارید. کیف مسنجر Surveyor ما همه کاره ترین کیفی است که تاکنون طراحی کرده ایم. دارای یک محفظه بزرگ با یک جداکننده برای لپ‌تاپ، دو جیب داخلی، یک پایه تقویت‌شده چرمی جامد، و جیب‌های زیپ‌دار جلو برای کلید، تلفن و سایر نیازهای فوری است. این در هر دو طرح بوم موم شده و یا تمام چرم موجود است که هر دوی آنها تاثیر اولیه چشم نوازی را ایجاد می کنند.

کدام کیف سامسونت رمزی را ترجیح می دهید؟ یکی از آنها بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد و بر اساس نحوه برخورد شما با روز خود می‌دانید که چه چیزی بهترین کار را انجام می‌دهد. این کیف‌های عالی دو عدد در مجموعه‌ای گسترده هستند که ما مفتخر به ارائه آن‌ها هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.