استفاده از کفش نایک اصل در ترکیه موجب افزایش خلاقیت ذهن شما می شود

بیشتر کفش نایک اصل در ترکیه از ترکیبی از چرم، پارچه، فوم و لاستیک استفاده می کنند. کفش بسکتبال کلاسیک و مدل لوکس نایک دارای قطعات چرم واقعی خواهد بود.

کفش‌های دویدن نایک و کفش‌های بیسبال با عملکرد مدرن معمولاً با رویه‌های پارچه‌ای سبک‌وزن به جای چرم سنگین‌تر ساخته می‌شوند. از نظر وزن، لاستیک جزء اصلی است. از نظر حجم، فوم جزء اصلی است.

آیا نایک از مواد مخصوص کفش استفاده می کند؟ نایک کفش‌های خود را با مواد بسیار باکیفیت می‌سازد، اما دقیقاً «خاص» نیستند. بله، برخی از مدل‌های نایک، مانند Nike ZoomX Vaporfly Next درصد، دارای بافت‌های منحصربه‌فردی از مش رویه هستند، اما هر برند کفشی می‌تواند مواد زیره فوم Pe-bax™ را در Next% خریداری کند.

با مطالعه عمیق انواع مواد موجود برای کفاشی مدرن شروع کنید. جزئیات فنی مشخصات مواد را بیاموزید. 195 صفحه و 300 عکس رنگی.
هم اکنون خریداری کنید.

کفش

آیا کفش ها از پلاستیک ساخته شده اند؟ آیا کفش های نایک پلاستیکی هستند؟ پاسخ بله است. تقریباً هر قسمت از کفش نایک پلاستیکی است. فوم EVA (اتیلن وینیل استات) داخل کفش های نایک پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر پر از حباب های هوا است.

علاوه بر این، پارچه های نایلونی و پلی استر در کفش های نایک از نخ های الیاف پلاستیکی ظریفی تشکیل شده است که به هم بافته شده اند. فوم PU داخل کفش نایک پلاستیکی است و حتی نخ استفاده شده برای نگه داشتن کفش در کنار هم پلاستیکی است!

لاستیک داخل کفش ترکیبی از لاستیک واقعی و “لاستیک مصنوعی” است. لاستیک مصنوعی یک الاستومر مصنوعی است که از محصولات جانبی نفت سنتز می شود. بنابراین بله، لاستیک داخل کفش نایک از پلاستیک ساخته شده است.

در داخل هر کفش نایک، چندین نوع فوم پیدا خواهید کرد. هر دو فوم سلول باز و بسته، راحتی، بالشتک و ساختار را برای کفش فراهم می کنند. کفه های میانی نایک با فوم سلول بسته EVA، فوم سلول بسته PU و فوم سلول بسته Pe-Bax ساخته می شوند.

برخی از زیره‌های کفش‌های سبک وزن نایک از فوم لاستیکی “دمیده” سلول بسته ساخته شده‌اند. پایه‌های کفش ورزشی نایک از فوم سلول بسته EVA و فوم PU “کریستالیزه” ساخته شده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.