استفاده از فوم سقفی زاهدان موجب آلودگی محیط زیست می شود

هنگام عایق کاری خانه خود، می توانید از بین انواع مختلفی از فوم سقفی زاهدان استفاده نمایید. برای انتخاب بهترین نوع عایق ابتدا باید موارد زیر را تعیین کنید:

جایی که می خواهید یا نیاز به نصب افزودن فوم سقفی زاهدان دارید مقادیر R توصیه شده برای مناطقی که می خواهید عایق بندی کنید. حداکثر عملکرد حرارتی یا R-value عایق بسیار به نصب صحیح بستگی دارد. صاحبان خانه می توانند برخی از انواع عایق را نصب کنند.

به ویژه پتوها، تخته ها و موادی که می توانند در جای خود ریخته شوند. (مواد عایق فوم مایع را می توان ریخت، اما نیاز به نصب حرفه ای دارد). انواع دیگر نیاز به نصب حرفه ای دارند.

هنگام استخدام یک نصاب حرفه ای خبره: تخمین هزینه کتبی را از چندین پیمانکار برای R-value مورد نیاز خود دریافت کنید، و تعجب نکنید اگر قیمت های نقل شده برای نصب با R-value معین بیش از دو ضریب متفاوت باشد.

فوم
از پیمانکاران در مورد تجربه آنها در نصب محصول مورد نظر خود بپرسید. این برنامه می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد فوم سقفی زاهدان تأثیر بگذارد.
از پیمانکاران در مورد خدمات و هزینه های آب بندی هوا نیز بپرسید، زیرا ایده خوبی است که نشت هوا را قبل از نصب فوم سقفی زاهدان آب بندی کنید.
برای ارزیابی نصب پتو، می‌توانید ضخامت batt را اندازه‌گیری کنید و شکاف بین خفاش‌ها و همچنین بین خفاش‌ها و قاب‌بندی را بررسی کنید. علاوه بر این، فوم سقفی زاهدان را از نظر تناسب محکم در اطراف اجزای ساختمان که به فوم سقفی زاهدان نفوذ می کنند، مانند جعبه های برق، بررسی کنید. برای ارزیابی انواع عایق اسپری شده یا دمیده شده، عمق عایق را اندازه گیری کنید و شکاف در پوشش را بررسی کنید.

اگر تصمیم گرفتید فوم سقفی زاهدان را خودتان نصب کنید، دستورالعمل های سازنده و اقدامات احتیاطی ایمنی را به دقت دنبال کنید و قوانین محلی ساختمان و آتش نشانی را بررسی کنید.

دستورالعمل های خود را انجام دهید از گروه تجارت پشم شیشه و پشم معدنی موجود است. گروه تجارت سلولز استخدام یک متخصص را توصیه می کند، اما اگر یک نصاب واجد شرایط در منطقه شما وجود ندارد یا احساس راحتی می کنید که این کار را انجام دهید، ممکن است بتوانید از تولیدکنندگان راهنمایی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.