گوشت منجمد برزیلی موجب افزایش ضریب انسداد رگ های قلبی در بانوان می شود

باورهای متناقض زیادی در مورد اثرات بالقوه گوشت منجمد برزیلی بر سلامتی وجود دارد، زیرا برخی از انواع آن با بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان مرتبط هستند. اما گوشت قرمز همچنین حاوی مواد مغذی کلیدی مانند پروتئین، ویتامین B12 و روی است.

گوشت منجمد برزیلی گوشت پستانداران غیر پرنده است که در حالت عادی قرمز است. قبل از بحث در مورد اثرات گوشت قرمز برای سلامتی، مهم است که بین انواع مختلف گوشت تمایز قائل شوید.

گوشت منجمد برزیلی از پستانداران غیر پرنده می آید و به این دلیل نامیده می شود که وقتی خام است قرمز است. گوشت گاو، خوک، بره، گوزن و گراز نمونه هایی از گوشت قرمز هستند. مرغ، بوقلمون و سایر گوشت های مرغ (پرندگان) گوشت سفید هستند زیرا بعد از پختن سفید می شوند.

گوشت

گوشت علاوه بر حیوان خاصی که از آن به وجود آمده است، از طریق نحوه پرورش و فرآوری آن نیز قابل تشخیص است. در اینجا چند اصطلاح کلیدی وجود دارد که باید بدانید:

گوشت منجمد برزیلی معمولی از حیواناتی هستند که معمولاً در عملیات تغذیه حیوانات متمرکز (CAFO) یا «مزرعه‌های کارخانه‌ای» پرورش می‌یابند که حیوانات را محدود می‌کنند و خوراک‌های مبتنی بر غلات را برای آنها فراهم می‌کنند. گوشت گاو که برچسب “ارگانیک” یا “تغذیه شده با علف” ندارد احتمالاً معمولی و از گاوهای CAFO است.

گوشت علف خوار: این گوشت از گاوهایی می آید که از علف می چرند و برای خوراک خود علوفه می گیرند. آنها در یک CAFO بزرگ نشده اند.

گوشت ارگانیک: برای داشتن برچسب ارگانیک، گوشت باید از حیواناتی تهیه شود که به آنها خوراک و علوفه 100 درصد ارگانیک داده می شود و به گونه ای پرورش می یابند که چرا و سایر رفتارهای طبیعی را در خود جای دهد. آنها همچنین آنتی بیوتیک یا هورمون دریافت نمی کنند.

گوشت های فرآوری شده: این محصولات معمولاً از حیوانات پرورش یافته معمولی هستند و از روش های مختلف فرآوری مانند پختن یا دود کردن استفاده می شوند. به عنوان مثال می توان به سوسیس، هات داگ و بیکن اشاره کرد.

گوشت‌های فرآوری‌نشده: گوشت‌هایی که فرآوری نشده، دودی نشده یا به‌شدت فرآوری نشده‌اند، معمولاً فرآوری نشده نامیده می‌شوند. با این حال، از آنجایی که تمام گوشت‌ها تا حدی فرآوری می‌شوند، اصطلاح «فرآوری‌نشده» عموماً به گوشت‌هایی که کمترین فرآوری‌شده را دارند، مانند گوشت چرخ‌کرده گاو یا گوشت گاو، اشاره دارد.