کلوچه شمال موجب افزایش شیردهی در بانوان می شود

در اینجا یک دستور پخت برای کلوچه شمال وجود دارد که شامل خمیر شیرینی پر از کاکائو و تکه‌های شکلات تلخ برای کلوچه شمال بسیار نرم و جویدنی است.

این دستور پخت با کاسه و کاردک بسیار ساده است! بدون نیاز به میکسر می‌توانید آن‌ها را فوراً بدون سرد کردن خمیر بپزید، اما کمی خنک شدن (حتی 20 دقیقه) کلوچه شمال غلیظ‌تری درست می‌کند.

کلوچه شمال شکلاتی جویدنی این کلوچه شمال در بیرون با مراکز جویدنی ترد هستند. دقت کنید که آنها را زیاد نپزید تا جویدنی بمانند. دستور پخت دسته ای کوچک این دستور فقط 8 یا 10 کوکی درست می کند. اگر خانه کوچکی دارید یا اگر همیشه کوکی های تازه می خواهید، عالی است.

کلوچه

پودر کاکائو از پودر کاکائو خوب استفاده کنید! این طعم اصلی است و می خواهید بدرخشد، بنابراین از بهترین طعمی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. من دوست دارم از این پودر کاکائو هلندی برای این دستور استفاده کنم.

کره بدون نمک کره طعم را به ارمغان می آورد! همچنین می توانید بدون تغییر در دستور غذا از کره شور استفاده کنید. این فقط آنها را کمی شورتر می کند. عصاره خالص وانیل وانیل طعم شکلات را افزایش می دهد تا طعم شکلاتی را بیشتر کند. من این عصاره وانیل بوربن ماداگاسکار را دوست دارم.

شکر قهوه ای من دوست دارم از شکر قهوه ای برای جویدن این کوکی ها استفاده کنم، اما شکر دانه ریز سفید نیز موثر خواهد بود. هرچند بافت تردتری به شما می دهد. چیپس های شکلات تلخ من عاشق استفاده از شکلات تلخ در این دستور هستم، اما نیمه شیرین نیز عالی عمل می کند و برای کودکان نیز خیلی دل پذیر و دوست داشتنی است.

از این کلوچه های شمال می توان برای خوراکی مدرسه برای کودکانتات استفاده نمایید فقط مواظب باشید که حتما دندان هایشان را مسواک بزنند.