کفش ورزشی زنانه آدیداسی که می توانید سایز آن را به راحتی افزایش دهید

آدیداس یکی از برندهای برتر در عرصه تجهیزات ورزشی است و همچنان یک انتخاب محبوب برای کفش ورزشی زنانه آدیداس دویدن است. برای کمک به شما در انتخاب گسترده کفش های دویدن برند، بهترین مدل ها را در پنج دسته مختلف انتخاب کرده ایم. قبل از انتخاب ما بیش از 100 جفت کفش آدیداس از طریق آزمایشگاه و تست‌های پوشیدن ما گذرانده بودند.

آیا می خواهید یک مربی شیک برای آهسته دویدن و بیان مد؟ آیا قصد دارید در یک مسابقه شرکت کنید و به یک اسب سریع نیاز دارید؟ یا به دنبال مسیرهایی برای خرد کردن سنگ ها و گل هستید؟ انتخاب های برتر ما را در زیر ببینید تا بهترین های خود را پیدا کنید.

ما تیمی از متعصبان کفش ورزشی زنانه آدیداس با یک آزمایشگاه مستقل تست کفش هستیم. ما حداقل 7 ساعت برای هر کفش صرف می کنیم، آن را روی یک سری دویدن می گیریم، بیش از 30 پارامتر مختلف را اندازه گیری می کنیم و حتی آن را تکه تکه می کنیم:

کفش

بازرسی ما شامل هر جنبه قابل تصوری است، از تست های انعطاف پذیری کفش و نرمی بالشتک گرفته تا تست های لغزش بند کفش.
ما حتی یک ماشین دود سفارشی ساختیم تا ظرفیت تهویه هر کفش را نشان دهیم.

برای اطمینان از پوشش همه 200+ کفش ورزشی زنانه آدیداس موجود در بازار، بازخورد هزاران دونده، متخصص کفش و کاربر معمولی را نیز جمع‌آوری می‌کنیم. ما هیچ کفش رایگانی از آدیداس دریافت نمی‌کنیم و آن‌ها را در خرده‌فروشی با سرمایه شخصی خود خریداری می‌کنیم.

در نهایت، ما از یک سیستم امتیازدهی به نام CoreScore برای مرتب کردن کرم محصول در بین کفش‌های دویدن آدیداس استفاده می‌کنیم. این عدد از 0 تا 100 است که عملکرد کلی هر کفش را بر اساس فرآیند بررسی توضیح داده شده در بالا نشان می دهد.

اگر به دنبال یک جک از همه کاره‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید، به دنبال Alphabounce+ از آدیداس نباشید. اگر یک کفش ورزشی زنانه آدیداس برای دویدن و تمرینات متقابل می خواهید، این را بگیرید.