کارمندی که با شیلنگ لاستیکی آب توانست صاحب کار خود را ورشکست کند

شیلنگ لاستیکی آب در بسیاری از کاربردهای صنعتی موثر است. شیلنگ در صنایع مختلف برای انتقال بخار، آب، روغن، هوا، نفت و سایر مواد شیمیایی استفاده می شود.

به دلیل مقاومت بالا در برابر حلال ها، دما، معطر، ازن و مواد شیمیایی برای کاربردهای صنعتی توصیه می شود. شیلنگ های لاستیکی دارای ویژگی های ضد آب و هوا هستند که آنها را برای آب بندی لوله ها ایده آل می کند.

می‌توانید شیلنگ لاستیکی آب را به اشکال مختلف قالب‌گیری کنید، که یک ویژگی ایده‌آل برای سیستم‌های HVAC است. به دلیل انعطاف پذیری و سایر ویژگی ها، آنها برای سیستم های HVAC در ادارات، خانه ها و اتومبیل ها استفاده می شوند.

شیلنگ

از شیلنگ های لاستیکی نیز در سیستم های آبیاری استفاده می شود. آنها نه تنها در باغچه های خانه برای آبیاری یافت می شوند بلکه به صورت تجاری در بخش کشاورزی نیز استفاده می شوند. به دلیل انعطاف پذیری، می توانید آنها را با هر یک از سیستم های بخش کشاورزی راه اندازی کنید.

آنها آب را از هدر رفتن محافظت می کنند و تامین آب مناسب را برای گیاهان مورد نیاز تضمین می کنند. آنها به دلیل استحکام بالا ماندگاری بالایی دارند و نسبت به سایر راه حل های آبیاری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند.

سیستم سوخت نیاز به تامین سوخت کافی برای موتور از باک بنزین دارد که از طریق شیلنگ های لاستیکی انجام می شود. اکثر خودروها به شیلنگ های لاستیکی برای رساندن سوخت از مخزن به موتور مجهز هستند. در ماشین های مختلف از شیلنگ های لاستیکی در سیستم سوخت استفاده می شود.

به دلیل چندین لایه، شیلنگ های لاستیکی می توانند فشارهای بالایی را در سیستم سوخت خودرو نگه دارند. سوخت هایی مانند متانول و اتانول به مقاومت بالایی در برابر حلال های قطبی نیاز دارند که شیلنگ های لاستیکی به راحتی از آن اطمینان حاصل می کنند. در ترکیب با کربن، شیلنگ‌های لاستیکی به کاهش نفوذپذیری بنزین کمک می‌کنند.