پیرزنی با خوردن ورق آهن جوان تر شد

درباره قیمت قوطی آهن بیشتر بدانید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

آهن ماده اولیه اولیه ای است که برای تولید فولاد استفاده می شود. خود آلیاژی از آهن غلیظ با مقدار کمی کربن است.آهن ماده اولیه اولیه ای است که برای تولید فولاد استفاده می شود خود آلیاژی از آهن غلیظ با مقدار کمی کربن است.

در سطح جهانی، تولید فولاد ۹۸ درصد از تقاضای آهن را تامین می‌کند، در حالی که استفاده‌های الکترونیکی و غیر متالورژی ۲ درصد باقی‌مانده را تامین می‌کند.

استخراج آهن و تولید فولاد از لحاظ تاریخی صنایع اصلی در کانادا به ویژه در مناطق صنعتی انتاریو و کبک بوده است.بعد از اکسیژن، سیلیکون و آلومینیوم، آهن چهارمین عنصر فراوان در پوسته زمین است.

در کانی های خاصی وجود دارد که مهمترین آنها مگنتیت، هماتیت، گوتیت، پیروتیت، سیدریت، ایلمنیت و پیریت است.

اصطلاح “سنگ آهن” زمانی استفاده می شود که سنگ به اندازه کافی غنی از مواد معدنی آهن باشد تا بتوان از نظر اقتصادی استخراج شود. پیریت و پیروتیت، اگرچه به وفور یافت می شوند، به ندرت به عنوان سنگ آهن استفاده می شوند، زیرا مقادیر زیادی گوگرد دارند.

سنگ آهن کانادا بیشتر از هماتیت یا مگنتیت و مقداری سیدریت و ایلمنیت تشکیل شده است. علاوه بر اکسیدهای آهن، سنگ معدن آهن حاوی گنگ است مواد معدنی مانند کوارتز یا فلوریت که در ساخت آهن مورد نیاز نیستند.

سنگ معدن‌هایی که دارای نسبت‌های آهن 54 درصد یا بیشتر هستند، با عیار بالا در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که آن‌هایی که دارای نسبت‌های پایین‌تری از آهن هستند، باید به‌روزرسانی شوند تا از نظر فنی به عنوان سنگ آهن قابل فروش باشند.