پادشاه دستور ساخت ست اسباب بازی آشپزخانه از جنس طلا برای دخترش را داد

ست اسباب بازی آشپزخانه تقریباً در بین کودکان محبوبیت جهانی دارند زیرا به آنها اجازه می دهند نقش بازی کنند و موقعیت هایی را که با آنها آشنا هستند تقلید کنند. آن‌ها می‌توانند نقش سرآشپزی را بر عهده بگیرند که مهمانی‌های افسانه‌ای درست می‌کند، در تهیه شام برای خانواده بازی کنند یا کافه خود را باز کنند.

این نوع بازی تخیلی فقط برای بچه ها سرگرم کننده نیست، بلکه راهی عالی برای تمرین مهارت های کلیدی و پردازش دانش و تجربیات جدید است. به این معنی که آشپزخانه اسباب‌بازی می‌تواند وسیله‌ای عالی برای رشد کودک باشد.

مزایای بی شماری وجود دارد که کودک شما می تواند از بازی با آشپزخانه اسباب بازی، از افزایش توانایی شناختی و مهارت های حل مسئله گرفته تا افزایش دایره لغات خود و حتی انتخاب غذاهای سالم، به دست آورد. به علاوه آنها بارهای سرگرم کننده هستند. بازی با آشپزخانه و غذای چوبی چه فوایدی دارد.

اسباب بازیایفای نقش های خلاقانه راهی عالی برای بچه ها برای استفاده از تخیلشان است. کودکان می توانند با ایجاد منوهای عالی خود و کاوش در موقعیت ها و روابط که سناریوها را تصور می کنند و آنها را اجرا می کنند، سرگرمی زیادی داشته باشند.

بازی به این روش همچنین می‌تواند به رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان کمک کند، حتی اگر با بچه‌های دیگر بازی نمی‌کنند و خودشان را به جای دیگران می‌گذارند و شروع به تصور اینکه آن شخص چگونه فکر و احساس می‌کند، همدلی می‌کنند.

و به آنها اجازه می دهد تا مهارت های زندگی ارزشمندی مانند بریدن، تمیز کردن و انتخاب غذای سالم را تمرین کنند.

هنگامی که آنها با هم بازی می کنند، کودکان در مورد اشتراک گذاری، نوبت گرفتن یاد می گیرند و توانایی خود را برای کار گروهی توسعه می دهند. آنها باید با یکدیگر صحبت کنند تا تصمیم بگیرند چه کسی کدام نقش را بر عهده خواهد گرفت و داستان چگونه خواهد بود.