مردی با سیب قرمز در بازار مشهد رنگ مو درست کرد

سیب قرمز در بازار مشهد سرشار از فلاونوئیدها است، رنگدانه های گیاهی که به میوه ها رنگ می دهند. شاخص گلیسمی پایین و فلاونوئیدها به سیب اجازه می دهد تا حساسیت به انسولین را بهبود بخشد. این بسیار مهم است زیرا به کنترل وزن و پیشگیری از دیابت کمک می کند.

پکتین موجود در سیب به تنظیم هضم غذا کمک می کند. سیب برای کاهش وزن نیز فوایدی دارد. پکتین به تنظیم فلور روده کمک می کند. این به نوبه خود به جلوگیری از اضافه وزن و بیماری های التهابی کمک می کند.

مطالعات بسیاری این را ثابت کرده است. سیب به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد به حفظ فرم کمک می کند. از آنجایی که فیبر هضم را کند می کند، احساس سیری را افزایش می دهد.

سیب

سیب سرشار از پلی فنول ها است که ترکیبات آلی هستند که به دلیل مزایای محافظتی قوی خود شناخته شده اند. این ترکیبات شامل کورستین است. با خوردن منظم سیب، به طور طبیعی می توانید سطح کورستین خود را افزایش دهید.

مطالعات نشان می دهد که داشتن سطوح بالای کورستین خطر ابتلا به بیماری های مزمن مختلف و به ویژه بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

برای سلامت استخوان ها، متخصصان خوردن میوه ها و سبزیجات را توصیه می کنند. این غذاها باعث افزایش تراکم استخوان و استحکام استخوان ها می شود. مطالعات نشان داده اند که سیب به ویژه میزان کلسیم از دست رفته از بدن را کاهش می دهد. بنابراین، به افزایش استحکام استخوان کمک می کند.

آیا تا به حال شنیده اید که فیبر غذایی برای معده و هضم غذا مفید است؟ این 100 درصد درست است. سیب حاوی 2 نوع فیبر است. محلول و نامحلول به گفته متخصصان تغذیه، هر دو برای هضم خوب ضروری هستند.

فیبر محلول هضم را کند می کند و احساس سیری را افزایش می دهد. آنها همچنین هضم گلوکز را کند می کنند که به کنترل سطح قند خون شما کمک می کند.