مردی با بستن قوزبند طبی خارجی توانست ده کیلو وزن کم کند

برخی از بیماران مبتلا به مشکلات کمر تمایلی به استفاده از بریس ندارند زیرا می‌ترسند که ممکن است وابسته شوند و مجبور باشند همیشه آن را ببندند. برخی دیگر بر این باورند که می‌تواند باعث ضعیف شدن ماهیچه‌های آن‌ها با آتروفی شود، یا ممکن است مانع از انجام برخی فعالیت‌ها مانند رانندگی شود.

قوزبند طبی خارجی با کیفیت و قیمت متفاوت در دسترس هستند، از جمله بریس‌هایی برای نواحی مختلف پشت مانند وسط ستون فقرات، ستون فقرات کمری پایین، و دنبالچه یا ساکروم. بریس های پشتی نیز در طرح های مختلفی با استفاده از موادی از جمله الاستیک، پلاستیک نرم، فلز، Velcro و توری ارائه می شوند.

آنچه مهم است پیدا کردن یک بریس پشتی است که به راحتی برای شما مناسب باشد، حمایت کند و مقداری از درد و عدم تعادل را تسکین دهد.

قوزبند

اکثر قوزبند طبی خارجی دارای یک بند فشاری هستند که بریس را به خوبی در اطراف تنه شما تنظیم می‌کند. هنگامی که تسمه یا تسمه را می کشید، عضله هسته را فشرده می کند. این باعث کاهش حجم بافت نرم داخل شکمی شما می شود که به عنوان تثبیت کننده مستقیماً در اطراف ستون فقرات شما عمل می کند.

علیرغم این واقعیت که دلایل مختلفی برای کمردرد یا سفتی وجود دارد، از صدمات حاد تا شرایط مزمن، بریس یک درمان محافظه کارانه را ارائه می دهد. این به دلیل ساختار و عملکرد مورد نیاز ستون فقرات شما است. با هر شکلی از ناراحتی پشت، واکنش عضلانی ستون فقرات منقبض شدن به اسپاسم غیرارادی یا انقباض ارادی عضلات است. این کار را برای محافظت از مفصل آسیب دیده یا ملتهب یا بافت نرم انجام می دهد.

از طرف دیگر، یک بریس پشت به عنوان یک تثبیت کننده خارجی با حضور ثابت عمل می کند. این به ماهیچه های اصلی که ستون فقرات شما را پشتیبانی می کنند، اجازه می دهد تا شل شوند، به شما امکان می دهد بنشینید یا دراز بکشید و آزادانه تر از زمانی که کمرتان دچار اسپاسم است حرکت کنید.