قرار گرفتن طولانی در کنار سنگ جدول مرمریت موجب تکرر ادرار در کودکان می شود

رنگ های مختلف سنگ جدول مرمریت ناشی از آثار ناخالصی است. به عنوان خالص ترین شکل کلسیت، کلسیت سفید مطلوب ترین است. هماتیت یا سنگ مرمر قرمز نوعی اکسید آهن است.

سنگ جدول مرمریت لیمونیت زرد است، در حالی که مرمر سرپانتین سبز است. سنگ مرمر با رنگ سفید خالص واقعاً سنگ آهک تبدیل شده است. ناخالصی های معدنی موجود در سنگ آهک، مانند خاک رس، سیلت، ماسه، اکسیدهای آهن، یا چرت، مسئول چرخش و رگه های موجود در بسیاری از مرمرهای رنگی مختلف هستند.

هنگامی که ناخالصی های سیلیس در سنگ آهک یا دولوستون با منیزیم بالا وجود دارد، سرپانتین حاصل رنگ مایل به سبز به خود می گیرد. ناخالصی ها در اثر فشار و حرارت دگرگونی آزاد شده و دوباره متبلور شدند.

سنگ

استخراج سنگ جدول مرمریت به شکل اسلب هایی با تناسب یکنواخت چالش برانگیز است. استفاده احتمالی از مواد منفجره برای شکستن سنگ. بلوک‌های مرمر دارای سوراخ‌ها و شیارهایی هستند که توسط دستگاه‌های کانال‌کشی در آنها بریده شده است.

معدنچیان شیارها را بریده و سوراخ هایی را در سنگ مرمر ایجاد می کنند. پس از آن، از گوه ها برای جدا کردن بلوک از سنگ اطراف استفاده می شود. بلوک ها با اره اندازه و شکل می گیرند.

در حالی که وجود بلورهای به وضوح قابل مشاهده به مرمر یک سطح دانه ای و ظاهر کلی می دهد، اما این تنها چیزی است که آن را متمایز می کند.

سنگ جدول مرمریت به دلیل ماهیت سبکش اغلب در طراحی معماری استفاده می شود. هیچ چیز بکرتر از مرمر سفید نیست. سنگ مرمر سخت، سیاه، قیر. خاکستری، صورتی، قهوه ای، سبز، زرد و آبی رنگ های استاندارد سنگ مرمر هستند.

سنگ مرمر محبوب ترین سنگ ساختمانی در بین انواع مختلف سنگ است. بیشترین استفاده از سنگ مرمر در ساختمان سازی و هنر است. با این حال، ویژگی های شیمیایی آن در زمینه ها و مشاغل دیگر نیز کاربرد دارد. در ادامه به بررسی چند اپلیکیشن می پردازیم.