قاچاق بادام پوست کنده موجب ایجاد موج نا آرامی ها در کشور شد

انجماد بر محتوای مغذی بادام پوست کنده تأثیری ندارد. بادام سرشار از امگا 3 و چربی های تک غیراشباع است و کاهش ارزش غذایی آن به دلیل نگهداری نادرست شرم آور است.

چیزی که باعث می شود بادام پوست کنده و مغزها به طور کلی برای انجماد مفید باشند این است که آب بسیار کمی دارند. مورد دوم دلیل تغییر بافت غذاهای منجمد و از دست دادن مواد مغذی است.

از آنجایی که میزان آب بادام بسیار کم است که باعث تغییر در بافت و تغذیه می شود، انجماد بادام روشی مطمئن و مطمئن برای نگهداری آن است. اگر آجیل را به درستی بسته بندی و نگهداری کنید، طعم، تردی، تازگی و ارزش غذایی خود را حتی پس از ذوب شدن نیز حفظ می کنند.

انجماد بادام بسیار آسان است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

آن بادام های پوست کنده در یک ظرف یا کیسه دربسته. هوای اضافی را از کیسه خارج کنید. کیسه یا ظرف را محکم ببندید. این تضمین می کند که آجیل بو را جذب نمی کند.بادامبرای محافظت بیشتر، کاسه یا کیسه بادام را در کیسه دیگری قرار دهید، یا درب یا بسته شدن کیسه را با پوشش پلاستیکی محکم کنید. اگر بادام ها در ظرف در بسته قرار دارند، در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید.

یخ زدایی بادام بسیار آسان است و زمان زیادی نمی برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار مناسبی بادام را از فریزر خارج کنید و بگذارید در دمای اتاق بماند.

برخی از افراد ترجیح می دهند بادام را خیس کنند تا نرم تر شود. هضم بادام خیس شده نیز آسان تر است و به ویژه برای کسانی که می خواهند تمام مواد مغذی را از این آجیل دریافت کنند مفید است.

اما آیا می توان بادام های خیس شده را منجمد کرد؟

بله، می توانید بادام های خیس شده را فریز کنید. اما اگر می خواهید آجیل های خیس شده را برای استفاده بعدی ذخیره کنید، قانون اساسی این است که قبل از گذاشتن در فریزر بگذارید خشک شوند.

خیساندن بادام یخ زده در یخچال می تواند در زمان صرفه جویی کند. اگر در دستور پخت بادام خیس خورده است، به جای اینکه آنها را عوض کنید یا 8 تا 12 ساعت صبر کنید تا آجیل خیس بخورد، به سادگی مقداری از آن را از فریزر خارج کنید.