قابلمه گرانیتی 5 پارچه که با استفاده از آن دیگر گوشت قرمز مصرف نمی کنید

قابلمه گرانیتی 5 پارچه که برای استفاده ایمن است شامل مواردی است که کاملاً بدون PTFE و PFOA هستند. ما بعداً درباره این نوع پوشش با جزئیات بیشتر (و خطرات ناشی از استفاده از آنها) صحبت خواهیم کرد.

همچنین می توانید توضیحات محصول را بررسی کنید. مطمئن شوید که کاملاً بدون سرب است. هر پوشش لعابی یا چینی برای استفاده کاملا بی خطر است، همچنان ظاهر گرانیتی دارد و بسیار خوب عمل می کند. و به عنوان یک امتیاز، در واقع حتی از تابه های با روکش تفلون دوام بیشتری دارند.

استفاده از کدام ظروف گرانیتی بی خطر است؟
ظروف آشپزی ناامن (نه تنها گرانیتی) هر نوع ظروف آشپزی شامل PTFE یا PFOA است. اینها هر دو مواد بسیار خطرناکی هستند که برای پخت و پز به خوبی کار نمی کنند. در حالی که آنها بسیار رسانا هستند، گرما را به خوبی حفظ می کنند و بسیار نچسب هستند، همه اینها زمانی که عوارض جانبی احتمالی آنها را یاد بگیرید، اضافی می شوند.

قابلمه

خطرات مربوط به وسایل آشپزی PTFE استفاده از ظروف حاوی تفلون خطرات کمی دارد. با این حال، در پایان روز، می توانید تصمیم بگیرید که آیا با استفاده از آن راحت هستید یا نه.

ما به هر قیمتی از این مواد اجتناب می کنیم و به شما توصیه می کنیم همین کار را انجام دهید. این خطر به سادگی ارزش آن را ندارد. به خصوص نه زمانی که شواهد علمی پشتیبان آن وجود داشته باشد.

دودهای سمی اولین خطر مربوط به دودهای سمی است. متأسفانه، هنگامی که تابه ها بالاتر از 480 درجه فارنهایت (250 درجه سانتیگراد) گرم می شوند، شروع به انتشار دود سمی می کنند.

در حالی که این دمای رسمی است، برخی مطالعات نشان داده اند که دمای آن تا 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) است.

اکنون، در حالی که ممکن است فکر کنید “من هرگز از آن دماها استفاده نخواهم کرد – آنها خیلی بالا هستند”. خوب، باور کنید یا نه، اما روش های معمول پخت و پز مانند تفت دادن، سرخ کردنی کردن، یا تفت دادن به راحتی به این دماها می رسند!