ریختن دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا در باک هواپیما موجب از کار افتادن جعبه سیاه می شود

دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا در مطالعه‌ای که بر روی 200 نفر انجام شد که تحت شیمی‌درمانی برای سرطان بودند، بروز و شدت تهوع و استفراغ را کاهش داد. اگرچه هیچ مطالعه ای دمنوش نعناع و هضم را بررسی نکرده است، اما ممکن است این دمنوش اثرات مشابهی داشته باشد.

ممکن است به تسکین سردردهای تنشی و میگرن کمک کند از آنجایی که نعناع فلفلی به عنوان یک شل کننده عضلانی و مسکن عمل می کند، نعناع ممکن است برخی از علائم سردرد را تسکین دهد. نه تنها این، منتول موجود در روغن نعناع فلفلی جریان خون را افزایش می دهد و احساس خنکی ایجاد می کند که می تواند درد را کاهش دهد.

دمنوش

در یک مطالعه بالینی تصادفی که بر روی 35 فرد مبتلا به میگرن انجام شد، روغن نعناع که روی پیشانی و شقیقه‌ها استفاده می‌شد، درد را پس از دو ساعت در مقایسه با روغن دارونما کاهش داد. مطالعه دیگری روی 41 نفر نشان داد که 1000 میلی گرم استامینوفن روی پیشانی برای سردرد موثر است.

اگرچه عطر دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا ممکن است به آرامش ماهیچه ها و بهبود سردرد کمک کند، اما هیچ مدرک علمی تایید کننده ای برای تایید این اثر وجود ندارد. با این حال، استفاده از روغن نعناع به شقیقه ها می تواند کمک کننده باشد.

می تواند نفس را خوشبو کند دلیلی وجود دارد که نعناع طعم دهنده محبوبی برای خمیردندان، دهان شویه ها و آدامس است. زیرا نعنا علاوه بر رایحه مطبوع، دارای خواص ضد باکتریایی نیز می باشد که به از بین بردن میکروب های ایجاد کننده پلاک دندان کمک می کند و می تواند تنفس را بهبود بخشد.

در یک مطالعه، افرادی که تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بودند و دهان خود را با مخلوطی از نعناع، درخت دمنوش و بادرنجبویه شستشو داده بودند، در مقایسه با افرادی که از این مخلوط استفاده نمی کردند، علائم بوی بد دهان را بهبود بخشیدند.