دونات شکلاتی که کف اقیانوس پیدا شد راز پری دریایی ها را فاش کرد

دونات شکلاتی نوعی دونات کیک است که مقادیر زیادی از سیب، دارچین و (گاهی) سس سیب را در خمیر خود می‌آمیزد و آن‌ها را به غذای اصلی پاییز تبدیل می‌کند.
دونات خامه ترش نوعی دونات کیک لوله شده با خامه ترش مخلوط شده در خمیر آنها است. دونات فروشی ها اغلب دونات های خامه ترش خود را با لعاب با طعم وانیلی می پوشانند.
ماهوا، که به عنوان پیچ خمیر سرخ شده نیز شناخته می شود، نوارهای بافته شده ای از خمیر سرخ شده با روغن بادام زمینی و روغن بادام زمینی است که به طور شیمیایی برجسته شده است.

ماهوا یک دونات کلاسیک چینی است که ریشه آن به هزاران سال پیش بازمی گردد. آنها یکی از غذاهای خاص شهر شمالی چین، تیانجین هستند.
دونات کیک بلوبری نوعی دونات کیک رول شده است که با بلوبری تازه پر شده است. رویه های معمولی کیک بلوبری شامل لعاب دوغ، لعاب شکر و شکر شیرینی پزی است.

دونات
دونات مخملی قرمز، دونات کیک لوله شده ای است که از کیک لایه ای دوست داشتنی الگوبرداری شده است. دونات فروشی ها از رنگ های خوراکی برای رنگ آمیزی خمیر دونات کیک مخملی قرمز رنگ خود استفاده می کنند.

از موادی مانند پودر کاکائو، وانیل و دوغ استفاده می کنند. پس از سرخ شدن یا پخت شدن، روی آن ها مایه پنیر خامه ای ریخته می شود.
دونات غذای شیطان نوعی دونات کیک لوله شده است که از پودر کاکائو برای ایجاد یک شیرینی شکلاتی استفاده می کند. دونات‌فروشی‌ها، دونات‌های سنتی Devil’s food خود را در لعاب پودر قند می‌پوشانند. آنها انحطاط انواع کلاسیک را با پر کردن کیک غذای Devil’s دو برابر می کنند و “دونات خرده غذای شیطان” را ایجاد می کنند.

سوراخ های دونات دونات هایی به اندازه لقمه و گرد هستند. آمریکایی ها از خمیر دور ریخته شده دونات های حلقه ای شکل سوراخ دونات درست می کنند.