دستمال مرطوب قوطی راهی برای از بین بردن موهای زائد

کلمه دستمال مرطوب قوطی از کلمه فرانسوی قدیم nappe از حدود اوایل قرن 15 به معنای پارچه و کلمه انگلیسی میانه kin به معنای کوچک گرفته شده است. همانطور که گفته شد، قرار است دستمال‌ها از پارچه ساخته شوند.

بنابراین چه در یک تجربه ناهار خوری رسمی یا غیررسمی، همیشه باید از دستمال های پارچه ای استفاده کنید.

با این حال در برخی موقعیت‌ها، مانند رستوران‌های معمولی یا آشپزی با دوستان، فقط دستمال کاغذی ارائه می‌شود. در صورتی که این اتفاق بیفتد به سادگی از همان آداب اولیه دستمال سفره استفاده کنید، حتی با دستمال کاغذی.

اندازه دستمال سفره بستگی به نوع غذاخوری شما دارد. برای وعده های غذایی رسمی چند وعده ای، باید از یک دستمال پارچه ای بزرگ بین 22 اینچ تا 26 اینچ استفاده شود.

برای شام های ساده و معمولی، یک دستمال پارچه ای بین 18 تا 20 اینچ پیشنهاد می شود.

وقتی صحبت از صبحانه یا چای بعد از ظهر می شود، فقط از یک دستمال پارچه ای 10 تا 12 اینچی استفاده می شود. اگر به یک ناهار دعوت شده اید معمولاً اندازه دستمال حدود 14 تا 16 اینچ خواهد بود.

در مورد انتخاب دستمال سفره مناسب برای استفاده در تنظیمات مکان دستورالعمل های اساسی وجود دارد.

ناهار خوری رسمی.
سفید، مایل به سفید، کرم، فام های عاج یا سایه های اکرو.
رنگ های صاف و یکدست.
باید با بافت پارچه ناهارخوری رسمی مطابقت داشته باشد.
بدون الگوهای دقیق و گلدوزی.

دستمال
اگر رنگ‌های تیره‌تری می‌پوشید میزبان یا مهماندار ممکن است دستمال سفره شما را با دستمال تیره جایگزین کند.

غذاخوری ممکن است از رنگ های روشن تر استفاده شود و یا ممکن است از رنگ های متضاد استفاده شود.
گلدوزی روی دستمال با غذاخوری معمولی جایز است و می توان از دستمال های بافت دار استفاده کرد.

مرسوم است مخصوصاً در یک محیط رسمی، از میزبان یا مهماندار خود پیروی کنید. تا زمانی که میزبان یا مهماندارتان این کار را نکند دستمال سفره خود را از روی میز نگیرید و آن را در دامان خود قرار ندهید.

این حتی برای شام های معمولی یک خانه خصوصی، یا شاید دعوت به مهمانی شام در یک رستوران صدق می کندبا این حال استثناهایی از قاعده وجود دارد.

اگر میزبان یا مهماندار خاصی وجود ندارد، مانند یک غذاخوری معمولی یا یک ناهار کاری، می توانید بلافاصله پس از نشستن دستمال سفره خود را در دامان خود قرار دهید.

اگرچه در یک محیط بوفه، منتظر می مانید تا غذای خود را بخورید، و سپس می توانید قبل از شروع غذا خوردن دستمال سفره خود را در دامان خود قرار دهید.