خوردن پسته بادامی زرند موجب افزایش تمرکز قبل از ورود به اتاق عمل می شود

فهرست مواد مغذی موجود در پسته بادامی زرند بسیار است، اما کلسیم، ویتامین K و فسفر که همگی برای حفظ تراکم استخوانی سالم حیاتی هستند، واقعاً برجسته هستند.

تنها یک فنجان پسته بادامی زرند 132 میلی گرم کلسیم و 16.2 میکروگرم ویتامین K را فراهم می کند. این مقدار بیش از 10 درصد از مصرف روزانه توصیه شده برای افراد مسن را تامین می کند.

شیوع دیابت بارداری (GDM) در سراسر جهان بین 9.8 تا 25.5 درصد برآورد شده است. افزایش قند خون در دوران بارداری نه تنها سلامت مادر را تحت تاثیر قرار می دهد.

بلکه ممکن است خطر ابتلا به دیابت را در کودک افزایش دهد. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که مصرف پسته ممکن است به حفظ سطح قند خون در حین پروویدین کمک کند.

پسته

پسته بادامی زرند منبع عالی چربی خوب، فیبر، آنتی اکسیدان ها، مواد مغذی و پروتئین است. آنها نسبت به بادام هندی، مغز ماکادمیا، گردو، گردو، فندق و بادام هندی پروتئین بیشتری دارند.

همچنین میزان چربی آن در مقایسه با سایر آجیل ها کمتر است. نکته اصلی این است که اگر پسته نخورده اید، باید از همین الان شروع به این کار کنید! دفعه بعد که در فروشگاه هستید، یک کیسه بردارید یا آنها را تازه مزرعه از Heart of the Desert سفارش دهید.

قلب صحرا یک مزرعه و تاکستان کار پسته با چهار فروشگاه خرده فروشی در نیومکزیکو است. آنها بیشتر به خاطر پسته تازه مزرعه و شراب های برنده جایزه نیومکزیکو شناخته می شوند. هر فروشگاه مزه شراب و پسته را ارائه می دهد.

آنها حمل و نقل در سراسر جهان را ارائه می دهند و سبدهای لذیذ جذابی تولید می کنند که هدایای عالی برای شرکت ها و خانواده ها را می سازد.

فروشگاه اصلی، در مزرعه در Alamogordo، تورهای مزرعه ای را ارائه می دهد که نحوه رشد و پردازش پسته را به نمایش می گذارد و همچنین یک پاسیو خیره کننده با موضوع توسکانی که مشرف به نخلستان ها است و برای عروسی، مهمانی های خصوصی یا لذت بردن از یک لیوان شراب آرامش بخش در دسترس است.