حوله تن پوش رولکس ده برابر بیشتر از طی های معمولی می تواند سرامیک را تمیز کند

Profade Apparel برای جوراب شناخته شده است، اما ما در واقع بسیاری از محصولات دیگر از جمله حوله تن پوش رولکس تولید کرده ایم. صنعت نساجی مسئول بسیاری از اقلام است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم و از آن لذت می بریم بدون اینکه کمی فکر کنیم.

ما هر روز صبح به سراغ آن حوله ضخیم و کرکی می رویم، اما بسیاری از ما نمی دانیم که از کجا آمده اند یا چگونه تولید می شوند. در اینجا چند واقعیت ساده برای کنجکاوهای ما وجود دارد.

حوله تن پوش رولکس به عنوان یک محصول نساجی توصیف می شود که با شمع حلقه ای در یک یا هر دو طرف ساخته می شود که به طور کلی کل سطح را می پوشاند یا نوارها، چک ها یا الگوهای دیگر را تشکیل می دهد.

نام “تری” از کلمه فرانسوی “tirer” به معنای بیرون کشیدن گرفته شده است، به حلقه های شمعی که با دست بیرون کشیده می شوند تا حوله تن پوش رولکس سنتی جاذب ترکی بسازند.

حوله

لاتین Vellus به معنی مو مشتق شده از Velor است که حوله با حلقه های بریده شده است. تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه نساجی منچستر، به این نتیجه رسید که تری بافی اولیه احتمالاً نتیجه ناقص بافی است که در ترکیه، احتمالاً در شهر بورسا، یک مرکز نساجی سنتی رخ داده است.

ساخت و ساز تری بافی به عنوان یک پیشرفت بعدی در تکامل پارچه های بافته در نظر گرفته می شود. حوله تری هنوز به عنوان “پارچه ترک”، “حوله ترک” یا “تری ترک” شناخته می شود.

یک حوله تن پوش رولکس بافته شده از پنج قسمت تشکیل شده است. اینها ناحیه شمع، حاشیه‌ها، قسمت ابتدایی و انتهایی، خلف و حاشیه هستند. لازم نیست هر حوله ای حاوی تمام این قسمت ها باشد.

ناحیه شمع قسمت جاذب حوله است. لبه ها یک قسمت منگوله دار گره خورده یا باز نشده است که در ابتدا و انتهای حوله بدون بافت باقی می ماند.

قسمت های ابتدایی و انتهایی قسمت های محکم بافته شده یک حوله هستند که قبل یا بعد از قسمت پارچه پرز قرار می گیرند، به صورت بافتی صاف که از باز شدن ناحیه پرز جلوگیری می کند.