جعبه هدیه بزرگی که موجب اخلال در مخابرات کشور بود منهدم شد

برای ساخت یک جعبه هدیه بزرگ نوع کاغذ انتخابی باید محکم باشد و قابلیت چاپ خوبی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که جعبه کاملاً کاربردی است و در هنگام حمل و نقل و استفاده تغییر شکل نمی‌دهد. برخی از مواد کاغذی اغلب برای جعبه های هدیه لوکس مانند عاج، کاناپه، بریستون، کاغذهای هنری … استفاده می شود.

مواد کاغذی بسته به هدیه و انتخاب مشتری برای ساخت جعبه هدیه بزرگ استفاده خواهد شد. هنگام انتخاب باید به انتخاب کمیت مناسب برای داشتن یک مدل جعبه زیبا توجه کرد تا از ضایعات جلوگیری شود. اگر تجربه ای در انتخاب مواد کاغذی ندارید می توانید با یک تولید کننده معتبر چاپ جعبه مشورت کنید.

تکنیک چاپ یکی از تفاوت های بزرگ است که به ارزش زیبایی شناختی بالاتر برای جعبه هدیه بزرگ کمک می کند. این به هدیه کمک می کند تا چشم نواز، مجلل و ظریف شود و باعث می شود گیرنده احساس هیجان بیشتری کند.

جعبه

برخی از تکنیک های چاپ که اخیراً مورد استفاده قرار می گیرند: چاپ آفست، چاپ دیجیتال، چاپ فلکسو، چاپ سیلک

چاپ افست محبوب ترین است. علاوه بر این، استفاده از فناوری پردازش پس از چاپ، جعبه هدیه را زیباتر و بادوام تر می کند. برخی از شناخته شده ترین تکنیک های پردازش پس از چاپ عبارتند از: پوشش براق یا مات.، لترپرس، پوشش UV،چاپ برجسته، مهر زنی فویل داغ

جعبه هدیه بزرگ نه تنها در طراحی بیرونی منعکس می شوند، بلکه بر داخل نیز تمرکز دارند. این طرح روشی زیبا و چشمگیر برای نگهداری هدیه ایجاد می کند. طراحی داخلی تاثیری بر تضمین عملکرد ذخیره سازی و در عین حال نشان دادن مراقبت از هدیه دارد. این یک راه بسیار خوب برای نشان دادن حسن نیت و معنای هدیه است.

راه های زیادی برای طراحی داخل جعبه هدیه بزرگ وجود دارد: استفاده از لوازم جانبی (کاغذ، یونجه، سینی…)، ایجاد یک شکاف متناسب با هدیه، طراحی اثر پشتیبانی از محصول را دارد.