تولید چرم مصنوعی اشبالت با استفاده از پنبه در کشور

تنها راه حل برای پایان دادن به ظلم به حیوانات این است که از خرید خز حیوانات یا چیزهایی که از پوست حیوانات ساخته شده اند خودداری کنید. لباس خز قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

با این حال، باید به یاد داشته باشید که از حیوانات زنده کنده شده است. سالانه حدود 40 میلیون حیوان به خاطر خزشان که در قفس‌های کوچک و کثیف بزرگ می‌شوند کشته می‌شوند و با آنها رفتار غیرانسانی صورت می‌گیرد.

صنعت چرم مصنوعی اشبالت به خودی خود صنعتی پر رونق است. بسیاری از حیوانات بدون استفاده از بیهوشی برای پوستشان اخته می شوند، شاخ آن ها جدا می شود، خونریزی تا حد مرگ می میرند، پوست کنده می شوند و دم آن ها بریده می شود.

چرم

بنابراین، نه گفتن به لباس های چرمی به معنای نجات حیوانات از چنین وحشیگری است. طبق مطالعه ای که توسط اداره بهداشت ایالت نیویورک انجام شد، از میان تمام بیماران سرطان بیضه مورد بررسی، 50 درصد یا بیشتر در دباغی ها کار می کردند.

با افزایش آگاهی در مورد ظلم به حیوانات، بسیاری از مردم محصولات چرمی جایگزین را برای کمک به ایجاد یک محیط پایدار انتخاب می کنند.

چرم مصنوعی امروزه در بازار چرم بسیار محبوب شده است زیرا ظاهری مشابه با چرم واقعی دارد. همچنین، بر خلاف صنعت چرم، انعطاف پذیری بسیار بیشتری دارد و تأثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارد.

جایگزین های مختلفی برای چرم مانند چرم، ناوگاید، چرم گیاهی، پارچه پوست، چوب پنبه، پنبه لعاب دار، پلی استر PET بازیافت شده، کاغذ و غیره موجود است. Pleather معمولا برای ساخت لباس های چرم مصنوعی استفاده می شود.

از مواد پلاستیکی ساخته شده و در مقایسه با چرم از جنس کم‌هزینه‌تر و سبک‌تر است. محصولات ساخته شده از چرم در رنگ های متنوع موجود می باشد. ماده دیگری که برای چرم استفاده می شود ناوگاید است که ظاهری شبیه به پوست حیوانات دارد.