تولید سرامیک خشک کیل الماس کاری شده برای برج خلیفه دبی

سرامیک خشک کیل به راحتی تمیز می شود و بنابراین به وضوح در مزیت است. همکاری با MOEDING فوق العاده بود. سازنده سایه رنگی خاص را با ما توسعه داد و نمونه های رنگی مختلفی را در اطلاعیه کوتاه در دسترس قرار داد.

سرامیک خشک کیل به دلیل جابجایی ساده در نصب، دوام مصالح (سرامیک خشک کیل و زیرسازی آلومینیومی) و عدم نگهداری سیستم ها، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و هم برای ساخت ساختمان های جدید و هم برای بازسازی نما مناسب است.

علاوه بر تنوع گزینه های طراحی، مقادیر عایق بهینه را می توان از طریق سرامیک خشک کیل ما به دست آورد. ضخامت مواد عایق در زیر کاشی های آجری می تواند در صورت نیاز تغییر کند و بنابراین تمام استانداردهای یک خانه کارآمد شرکت وام بازسازی یا یک خانه غیرفعال قابل مقایسه را می توان برآورده کرد.

سرامیک

یک پوسته ساختمانی با عایق کاری مناسب باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایش و کاهش انتشار CO2 و در نتیجه حفاظت از آب و هوا می شود. برخلاف سایر عایق‌های خارجی، نمای عقب تهویه‌شده با روکش ضد باران به دیوار اجازه تنفس می‌دهد، بنابراین آب و هوای داخلی سالم را تضمین می‌کند.

با MOEDING، نه تنها منحصر به فرد ترین سرامیک خشک کیل، بلکه بسته کامل را دریافت می کنید. ما به طور مداوم سیستم های نصب خود را برای ساده ترین اتصال کاشی های ممکن توسعه می دهیم.

آیا زیرساخت خاصی را می خواهید که خودتان ایجاد کرده اید؟ در اینجا نیز متخصصان ما در کنار شما هستند و فرم سرامیک خشک کیل عالی را برای طرح های شما طراحی می کنند. علاوه بر این، محصولات ما برای ساخت ماژول و المان نیز برجسته هستند.

نمونه‌هایی از پروژه‌های فانوس دریایی برای املاک در طراحی عناصر عبارتند از “Parkapartments am Belvedere” در وین و “Malmö Live” در سوئد.