برای زیباتر جلوه دادن پنجره ها از پارچه های مخمل و پارچه لباس کردی پرده بدوزید

پارچه کتان یک پارچه محبوب برای استفاده در ملافه و ملحفه است زیرا راحت، بادوام، نرم و به راحتی خشک می شود.

نه تنها این، بلکه از آنجایی که پارچه مخمل نسبتاً متخلخل هستند، رسانای عالی گرما هستند و آنها را برای استفاده در رختخواب گرم، دنج و راحت می کند.

علاوه بر این، کتانی کاملاً سبک وزن است که آن را در تمام طول سال عالی می کند. کتانی به طور طبیعی در ماه‌های زمستان شما را گرم نگه می‌دارد و خاصیت دفع رطوبت آن به خشک و خنک نگه داشتن شما در ماه‌های گرم‌تر کمک می‌کند.

همراه با استفاده از آن در مواد رختخواب، حتی ممکن است پارچه لباس کردی سنندج را در پنجره ها و حتی بانداژها استفاده کنید و این به این دلیل است که کتان در فیلتر کردن نور و فیلتر کردن میکروب ها عالی است!

ما نمی توانیم فراموش کنیم که یکی از بزرگترین مزایای کتان این است که کاملا ضد باکتری است.

این بدان معناست که باکتری‌های مضر و سایر میکروب‌ها برای زنده ماندن در پارچه ملحفه ای ظریف و نزدیک بافته شده مشکل دارند، و باعث می‌شود کتان پارچه‌ای بسیار مطلوب باشد.

مانند پنبه، کتانی نیز به راحتی قابل شستشو است. با خیال راحت ملحفه های خود را با دست بشویید یا داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

به کوچک شدن دقت کنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است با کتان این اتفاق بیفتد. اما به غیر از این، قیمت پارچه برزنت دیجی کالا بسیار مناسب است و همچنین بادوام، قوی و راحت است که مطمئناً سال‌ها از آن استفاده نخواهید کرد!

کتان از گیاه کتان می آید. الیاف آن به نخ ریسیده می شود و سپس به پارچه ای بافته می شود که برای ملافه، پنجره، بانداژ و لوازم خانگی استفاده می شود. کتانی سبک وزن، رسانای عالی گرما، به طور طبیعی جاذب و ضد باکتری است.

  • منابع:
    1. Article on linen fibres/fabric
  • تبلیغات: 
    1. مردمان ثرومندی را که شاد نیستند بشناسید!
    2. لوبیا دارای درصد بالایی از فیبر رژیمی است
    3. استفاده از پارچه مبلی ترمه و سنتی زیبایی بسیاری دارد
    4. 3 واقعیت باورنکردنی درمورد میگو!