با مصرف برنج هندی طبیعت کاهش وزن 10 کیلویی را در 3 روز تجربه کنید

برنج هندی طبیعت سرشار از نشاسته مقاوم است که به شکل هضم نشده به روده ها می رسد. این نوع نشاسته رشد باکتری های مفیدی را تحریک می کند که به حرکات طبیعی روده کمک می کنند.

همچنین این برنج نامحلول در کاهش اثرات بیماری هایی مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و اسهال بسیار مفید است. برای سندرم روده تحریک پذیر می توانید برنج سفید یا برنج قهوه ای مصرف کنید.

روغن سبوس برنج استخراج شده از پوسته برنج دارای خواص آنتی اکسیدانی است که با کاهش سطح کلسترول در بدن باعث تقویت قدرت قلبی عروقی می شود.

پوسته غلات جایی است که بسیاری از مواد مغذی در آن قرار دارد و در تهیه برنج سفید حذف می شود.

برنج همچنین می تواند از یبوست مزمن جلوگیری کند. فیبر نامحلول برنج مانند یک اسفنج نرم عمل می کند که ممکن است به سرعت و به راحتی از طریق دستگاه روده عبور کند.

برنج

برنج که غلات کامل است، غنی از فیبر نامحلول است. با این حال نوشیدن مقدار زیادی آب برای تسکین وضعیت یبوست علاوه بر خوردن غذاهای فیبری توصیه می شود.

برنج حاوی سطوح بالایی از مواد مغذی است که رشد و فعالیت انتقال دهنده های عصبی را تحریک می کند و متعاقبا به پیشگیری از بیماری آلزایمر تا حد قابل توجهی کمک می کند.

گونه‌های مختلف برنج آنزیم‌های محافظ عصبی در مغز را تحریک می‌کنند که اثرات رادیکال‌های آزاد و سایر سموم خطرناک را که می‌توانند باعث زوال عقل و بیماری آلزایمر شوند مهار می‌کنند.

هنگام پختن برنج آبی که در آن می جوشانند به آب برنج معروف است. وجود آب برنج با برنج با دمای بالا مرتبط است که نشاسته آب را فراهم می کند.

آب برنج قادر است دمای بدن را تنظیم کند. بنابراین مصرف آب برنج راهی برای التیام تب و همچنین تنظیم دمای بدن است. از این رو برنج کمکی برای کمک به افراد مبتلا به تب است.