با ماساژ کشمش طلایی امروز بر روی زخم به روند بهبود سرعت ببخشید

کشمش طلایی امروز میوه ای مغذی و خوشمزه است که هم به عنوان میان وعده و هم برای طعم دادن به کلوچه ها، کیک ها یا نان ها به طور گسترده استفاده می شود. از آنجایی که فرآیند خشک کردن مواد مغذی موجود در انگور را متمرکز می کند، آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به انگور تازه دارد. قند و کالری بالایی دارد.

با این حال، زمانی که در حد اعتدال مصرف شود بسیار مفید است. منبع خوبی از مواد معدنی، ویتامین ها و انرژی است. این به هضم غذا کمک می کند و می تواند از یبوست جلوگیری کند، استخوان ها را تقویت کند.

سلامت دهان را حفظ کند، با افزایش سطح آهن در خون از کم خونی جلوگیری کند و به محافظت از ما در برابر سرطان و بیماری های قلبی کمک کند. اگر به شیرینی علاقه دارید، می توانید به جای تنقلات ناسالم و شیرین، کشمش طلایی را انتخاب کنید.

کشمش

علاوه بر تمام این مواد مغذی، کشمش طلایی حاوی بور است که یک ماده معدنی بسیار مهم برای سلامت استخوان و مفاصل است. کشمش همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند فنل ها و پلی فنول ها است که به محافظت از بدن در برابر بیماری های مزمن و فیتوکمیکال ها، به ویژه آنهایی که با باکتری های دهان مبارزه می کنند، کمک می کند.

سیستم ایمنی بدن را به عنوان منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی تقویت می کند. به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن از سرطان محافظت می کند.

باید گفت  غذاهای پر پتاسیم و کم سدیم مانند کشمش می توانند از ما در برابر شرایطی مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته محافظت کنند.

مطالعات نشان می دهد که کشمش با کاهش فشار خون و قند خون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. علاوه بر این، فیبر موجود در آن با کاهش LDL (کلسترول خوب) و HDL (کلسترول بد) از سلامت قلب و عروق محافظت می کند.