استفاده از بادمجان در میدان تره بار به عنوان رنگ مو ایده ای جدید از جوانان ایرانی

باید اشاره داشت که پتاسیم و کلسیم با هم کار می کنند تا سلامت عمومی و استحکام استخوان ها را افزایش دهند. پتاسیم به جذب کلسیم در روده کمک می کند در حالی که کلسیم برای ساخت و حفظ استخوان های قوی لازم است.

از طرف دیگر ویتامین K تولید سلول های استخوانی و تنظیم کلسیم را افزایش می دهد که باعث افزایش تراکم و استحکام استخوان می شود.

باید گفت یکی از مراکز فروش بادمجان در میدان تره بار است. شما می توانید برای خرید بادمجان به مناطق فروش مراجعه فرمایید. بادمجان همچنین سرشار از ترکیبات فنلی است که نشان داده است استخوان ها را تقویت می کند.

تراکم مواد معدنی استخوان را افزایش می دهد و علائم پوکی استخوان را کاهش می دهد. این ترکیبات فنلی هستند که رنگدانه های مختلف پوست را به بادمجان می دهند.

بادمجان

علاوه بر این، بادمجان حاوی مقدار زیادی سیلیس است که به تقویت و حفظ ساختار استخوان کمک می کند. مطالعات نشان داده است که کسانی که غذاهای غنی از سیلیس مصرف می کنند.

مانند میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، آجیل و دانه ها کمتر از پوکی استخوان رنج می برند. سیلیس همچنین می تواند به کاهش التهاب در مفاصل کمک کند، بنابراین به تسکین علائم آرتریت و سایر بیماری های مفصلی کمک می کند.

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از آسیب سلولی در هنگام واکنش اکسیژن با مواد مضر در بدن به نام رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند.

این آسیب سلولی ممکن است عملکرد طبیعی سلول ها را مختل کند و باعث التهاب شود که می تواند باعث ایجاد شرایط مزمن مختلف شود.

مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به خنثی کردن رادیکال های آزاد کمک می کند و در نتیجه از اکسیداسیون و اثرات آن جلوگیری می کند.